close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המזכרות שיהפכו את אירוע הבת מצווה לבלתי נשכח

מערכת שורשד אלול, תשפב31/08/2022

רעיונות נחמדים למתנות לבת מצווה. שהאורחים יזכרו

תגיות:
צילום: freepik
בת מצווה היא אירוע מכונן בחיי כל ילדה. עצם ההגעה לגיל 12 והמעבר מילדה לנערה מתבגרת עם אחריות, הוא אירוע מאוד משמעותי. בשלב שלפני בת המצווה, ההורים יחד עם הנערה, יישבו ויחליטו איך לחגוג והרבה פעמים ההחלטה היא לעשות אירוע שבו יוזמנו כל המשפחה והחברים.

אירוע בת מצווה, קטן ככל שיהיה או גדול, הוא אירוע שמשקיעים בו כסף רב ולכן, האורחים שמגיעים, בדרך כלל יכבדו אתכם במתנה שהינה מעטפה עם כסף. עבור הגעתם והשקעתם, וודאי תרצו להעניק להם מזכרת. מזכרות שימושיות בהחלט יוכלו להיות אפשרות נהדרת עבור האירוע. במאמר הבא נדבר על סוגים שונים של מזכרות וכמה
צילום: freepik
כדאי להשקיע.

איך לחשב עלות מזכרות לאירוע?
הדרך הנכונה לחשב עלות מזכרות לבת מצווה היא קודם כל לדעת כמה אורחים יש לכם. בסופו של דבר, וודאי תרצו להעניק לכל אדם שהגיע לבקר מזכרת מהאירוע שכל כך השקעתם בו. עליכם להכין לעצמכם תקציב כללי ואז לחלק אותו פר אדם. בצורה כזו תוכלו לדעת כמה אתם יכולים להשקיע במתנה עבור כל אורח. טווח המחירים כמובן משתנה ויכול להתחיל ממספר שקלים ולהגיע ל-50 או 100 שקלים, בהתאם לתקציב שלכם. כאשר אתם עובדים עם תקציב מוגדר, אתם יכולים לתכנן את המתנה בצורה טובה יותר וכך לרכוש מתנות הרבה יותר יפות ואיכותיות.

מתנות איכותיות לבת מצווה שכדאי להכיר
• שקית אורגנזה עם ספר תהילים
אחת המתנות הנפלאות שאפשר לתת היא שקית אורגנזה שבה ספר תהילים קטן שניתן לקחת יחד אתכם ממקום למקום. אפשר לחלק לכל האורחים ביציאה מן האולם או להניח לכל אחד על הצלחת כחלק מעיצוב השולחן.
• מארז הדלקת נרות עם תפילה מעוצבת
רוצים לקחת את הנושא קצת יותר קדימה? זה הזמן לעצב מארז נרות עם תפילה מעוצבת. כל הנשים באולם יקבלו את המתנה הזו ועבור הגברים תעניקו כיפות ממותגות. מתנה נפלאה עם משמעות ליום הייחודי הזה.
• כובעי גרב ממותגים לבת מצווה בחורף
בת המצווה היא בחורף? מעולה! אל תתנו לאורחים להיות בכפור, רכשו עבור כל אחד כובע גרב ממותג מהבת מצווה של הילדה. הכובע יישאר איתם ויהיה שימושי גם בבית. אם כבר חורף וגם מתנה שימושית, אז זו בהחלט המתנה הטובה ביותר.

כמובן שמכל מתנה ניתן ליצור גם שילובים, זאת במידה ויש לכם תקציב גדול המאפשר לרכוש מארזים גדולים יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה